hiss o diss

Solglasögon, jag menar även jag kan känna mej ofräsh och trött. Varför visa sina svagheter när man kan dölja dem med SOL GLASÖGON.
Leopardmönster, verkligen neah style. lite småhorigt men ändå så classy. jag gillar när det är lite extremt och det är verkligen leopardmönster raaaaawr !
Gina Tricot, verkligen en underskattad butik. visst ibland undrar man om den butiken är småfjortisars mötesplats men i can take it. fräsha kläder har dem.
'' Yo i'm a gangster '' man ba come on get a life. palla springa runt som värsta biffarna och hålla på som ''waaaa kommer slå sönder dej, din mamma'' bara ett ord S L U T A . det är ni som förstör samhället.
Glasögon, neeeeejnej och åter igen NEJ. nu menar ja inte typ hmm 40+ men under det ABSOLUT. glasögon ÄR INTE FINT FÖRFAN. och om man nu har det säret så får man faktiskt ta ansvar och skaffa linser. sure det kanske är jobbigt och dyrt men det är verkligen skaaaaabbigt att gå runt och se alla fucking fula glasögon. sen är det väl ganska jobbigt med glasögon !?
Action filmer, ingen kommentar, bara irriterande att kolla på folk som springer runt och har damp :) :) :)
'' Men usch det är ju inte sommar än '' FUCK YOU, låt mig gå klädd i shorts om jag vill ????? för MIG är det varmt. jag bryr mig inte om ditt lilla '' gumman det är ju förfan inte sommar än ? '' man bara vänta lite nu va e det mitt eller ditt liv vi snackar om ? H Å L L K Ä F T E N !
Hihi, är på litte bitterfitte humör men känns aaaaaaaaalltid lite bättre att skriva av sig på bloggen (a) Ursäkta språket också (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0