I LOVE ME DO U UNDERSTAND

Av någon konstig anledning så kan jag stå framför spegeln och bara känna att "shit, vad jag älskar mig själv". Det är lite galet, men in a good way! Jag är så lycklig över att jag kan ta det steget och faktiskt älska mig själv precis för den jag är, och jag önskar verkligen att fler ska göra detsamma! Så, ett snabbt litet tips bara: Ställ er framför spegeln, i underkläder, badkläder eller vanliga kläder spelar ingen roll men, och så säger ni "Jag älskar mig själv precis som jag är. Jag är fantastisk och helt awesome, för det finns bara en av mig och den personen är grymt ball!".. Det kommer gå skitbra, så började jag och look - jag har ett grymt bra självförtroende idag! Folk brukar alltid säga att "men neah, du har ju utseendet liksom, du ser ju bra ut, inte undra på att du har ett bra självförtroende?", men det är bara patetiskt. Visst ser jag bra ut, men det kan vem som helst göra med lite hjälp på traven - självförtroendet är ditt allt, det öppnar dörrar för dig! Så, do you dare to take the step?..
Jag älskar min personlighet, mina styrkor, mina svagheter, mitt utséende, mina framgångar, mitt skratt, min sångröst, min koppling till min underbara familj, min kärlek till mitt smink, min kärlek till mina underbara vänner, mitt hår, mina pengar, mina lyxigheter, min kaxighet, min busighet, min sexighet, allt mitt perfekta jag och allt som har med mig att göra! Det låter helt perfekt, jag vet, men anar ni vilken känsla det är?! Yes, denna dagen är otroligt perfket ; Jag älskar mig själv precis som jag är!

ETT TIPS TILL ER ALLA  SÖTNOSAR ÄR ATT TA EN ROSA LAPP SKRIV VAD SOM ÄR BRA MED DIG OCH HÄNG UPP DET. MEN DET STORA MEN:ET FÖRSÖK OCH FAKTISKT TA ÅT DIG NÄR FOLK SÄGER NÅGOT, FÖR MAN KAN JU FAKTISKT ALLTID BÄTTRAS ? FÖR MAN SKA JU STRÄVA MOT DE PERFEKTA?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0