förzta inlägge'

cha chaa bloggen'!
jja heter linnea fast kallas neah. Jag är 14 år & ah, va ska man mer säga ? (;'
vissa kallar mig Fjortis men jag ser inte det dåliga i det :s Fjortis behöver inte vara dåligt.
annars tycker jag typ o att feeezta & va me kompizar. jag och mina kompizzar är
1:roza
2:blonda(hallå, va annars ??)
3:bääzt
4:SNYGGAZT.
men självklart har även lilla (hihi) jag massa åsikter. så min blogg kommer bestå av:
1: MIIIIG <3
2: saker ja gör .. tiep?
3: mina kompisar
4: feeezt
5: ROSA saker (ofc)
6:Åsikter.
mitt liv är som sex and thä citi. perfekt men ofc killproblem & smink problem. mitt liv är perfekt faktiskt (a' mina föräldrar har gott om pengar så jag är ingen jävla medelklass !
nästa inlägg kommer jag skriva lite åsikter. missa INTE.
kkyss'

Kommentarer
Postat av: -.-

seriösr slute skriv som en 10 årig wannabe..

2011-03-07 @ 13:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0