klääder'

när ja får min vveckopeng ska ja shoppa,


dem här URSNYGGA' jeansen från acne blir dina för 1395 kr, inte så dyrt :) dem åker lätt in i shoppningkorgen nu till vveckan.

O-M-G jag älskar denna. fast mina  vänner säger att de e ganska onödigt då ja har nästan exakt en såånn här fast i brun. men den här, OMG' denna kanske ja ska köpa nästa vecka eller snart iallafall. den kostar 3995 och de är  den ttveklös värt ;o

domma e redan bbestämt att ja ska köpa tiewp ;d' dem går loss på 2997 kr.


denna kklänningen e såååå nneah' jag älskar pappas kreditkort, de hjälper mig i sånna här situaner. för detta e typ e kris :s paaappa snäällah (a'? bara 3897 kr. fast de e rea på den :(  har aldrig gillat rea ....



Kommentarer
Postat av: Sara

Snygga

2011-03-06 @ 11:33:47
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: ...

bortskämd unge...aa

2011-03-07 @ 13:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0