bitterfittig eller what

DETTA ÄR ETT HATINLÄGG, SÅ VAR BEREDA PÅ B.LA OTREVLIGA OCH STÖTANDE ORD .. CAREFACE ON THAT
Vet ni vad jag absolut HAAAAAAAAAATAR, jo de e småglin som typ 98:or som tror att dem är bäst i hela jävla världen. '' åååååååååååååååh jag vill vaaaaa som dej snäääälla du är bäst, vi äääääääälskar din blogg'' fast ne. nu var det ju så att det var inte fallet, vi hatar dej :) Fitta :) Kukhuvud :) Aja om du vill framstå som en kameloral så suuuure.
Sen att snorungarna ser ut som CRACK irl är fan inte ok. inte någonstans. som sagt, även camelröv där.
fin ankansikte btw ;)
HIHIHIHI så detta var lite för mina vänner som sitter dagarna långa och klagar på dessa, och tjatar att ja ska släppa ut mitt bitterfitterhumör på dem.
pussssss
känner inte flickan eller nått meeen min kusin är tydligen (?) vänn me denna lilla skiten o aa sagt ett o ett annat, weeeellwell känner henne inte men i trust my anonyme kusinbebe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0