HELLO BEUTYS

Hallå Bloggen.
O-M-G ... Jag skäms verkligen för det uuuuuuuuuuusla bloggandet till er Darling ;* Men då min syster dog har min morsa typ tvingat mig ut på resor o annat skoj. Hon säger saker som '' Nea, nu åker vi till Spanien i någon vecka, det hade Mirabelle gillat'' Hon är sjukt rädd för att jag ska bryta ihop, wellwell im a strong bitch.
Då jag pratade lite med min kääääääääääre vän Linda som är sjukt jääävla grym på att fixa headers så föreslog jag om hon orkade fixa en till mig !? Så here it is.
Visst har jag blivit mer vuxen. Känner mig så jävla mogen. Okej jag gillar fortfarande MYCKET smink, rosa, flashiga kläder. Ni vet, jag gillar livet. Jag står fortfarande fast i allt jag har sagt i bloggen.
Jag menar, Paris ja hon gillar allt de där tjejiga men hon hon e så vuxen liksom. Love times

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0