hiss o diss

Mig själv'
den första hissen ska OFC gå till den bäste av dem bästa - mej för ja vågar stå för mig själv och mina åsikter och jag tar inte åt mig av skitsnack. ggo me'
Smink
klart ja måste hissa smink, anledning jo smink förändrar o jah gillar saker som förändrar tiep. man blir vacker av smink, man blir snygg av smink, man blir söt av smink. jag är sjuuuukt beroende av smink lixom'
my eyes babee'
Plastikoperationer
baby, plastic IS fantastic. ni som påstår annat är idioter. FUCK naturligt. livet är inte naturligt tieep så ah, varför leka naturlig och snäll när man kan ÄNDRA. om ja tiep tycker ja har stor näsa, små läppar eller ngt ah då kan man ändra de. tänk va livet kan va fantasikt.
PALLA ATT LEKA SNÄLL O NATURLIG NÄR MAN KAN LEVA LIVET '


Ghettot
''walla om du rör han ja kmr skicka hela angered på dej fattaru '' är så trött på' ghettot o sånna wannabe kriminella & coola människor. euuuw assåe skaffa er pengar o typ sånt o lev ett riktigt liv. jag skulle never ever never kunna leva ett ghetto liv, hade hoppat framför närmaste tåg tiep.
INTE OK.
Unga föräldrar
min mardröm, seriöst. tänk o tta hand om ett annat liv än ens eget. skippa alla fezter, alla vänner o sin fucking fritid. mår lite illa av att se när ett BARN HÅLLER I SITT BARN. våga ta steget och säga JA till abort. tiep samma sak som en tatuera säg som ung, man e ung o dum o kan lätt ångra sig. varför ta den fucking chansen. usch nej.
AH .. FAST NEH'
allt fför mej denna gången '
kkyss'




Kommentarer
Postat av: Anonym

du är skön ! bästa bloggen :D

2011-03-07 @ 11:35:07
URL: http://teamobitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0