måndag :(

chacha bloggen.
vissa av er är VERKLIGEN idioter -.-' snackar om att chips är nyttigt och sådana saker och att min kropp inte mår bra. jaja, har han haterzz så har man ;)
var en som sa att ja provocerar o så för att få läsare, men det är faktiskt fel. jag har ALLTID haft otroligt starka åsikter om saker och ting. har alltid sett livet med andra ögon än ni ''vanliga'' lixom.
and always remember, I MIN blogg har jag MINA åsikter. thats all ! har inga gränser.
skriver mer snart igen, med lite veckans planering, åsikt och bilder.
love ya ;*

Kommentarer
Postat av: - bbella | the asian one ::

sv:

hihi nice :) gissa hur gammal ja är <3

2011-03-07 @ 18:51:08
URL: http://bellahuuynh.blogg.se/
Postat av: J

snälla sluta gå in på bloggar och kommentera negativa saker, som du gjorde på justin bieber bloggen. Det är bara så jävla onödigt och omoget.

2011-03-07 @ 23:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0