tack till alla som e så snälla hihi

när vi ändå pratar om ''fresh'' och sånt där så kan jag tipsa er om 2 produkter som är SJUKT bra.
Aco body scrub. att skrubba sin hud är verkligen sjukt freshy. vem vill gå runt med massa döda hudceller liksom !?
jag ääääälskar att sola solarium. man vill ju liksom inte gå runt o va blekfis, men för att uppnå den maximala brännan är denna suuuuper bra att ta på innan man går in i solariumet.
ps: ni alla vet nog om min coola kompis nelli, ah (hon som har synts på bilderna) hon kommer synas mycket här på bloggen och hon kommer göra inlägg lite då o då, eller ah mer o hjälpa mej typ. gosh gotta love that girl ;*

Kommentarer
Postat av: emma

Hej! :)

Var med och tävla i veckans blogg på min blogg!

Vinnaren utser jag på fredag. Vinnaren får en länk på min blogg.

Hoppas du vill vara med!

Kram Emma

2011-03-08 @ 17:55:18
URL: http://emmasegerback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0