SVAR PÅ TAL - IGEN '

kristina om svar på tal:
men de är ju liksom
deras val om de vill sitta och äta chips på deras feta rövar liksom. ingen har tvingat dem

du gör bara bort dig..
varför skriver du om nått sånt.. alla behöver inte vara smala för man kan vara vacker
även om man är " tjock"


varför bryr du dig om dom som är tjocka?
eller a inte lika smala com du tycker man ska vara.. 
alla kan inte bli smala, taskigt att du skriver att man är ofräch och massa..
det är ju jätte bra att du är fräch och fin men tänk på vad du skriver.
det är uj fan fel att banta.. iaf när man är ung då kan man ta tag i problemet på något annat sätt.. 
att banta är bara så jävla fel!
21:05
j'l om svar på tal:
haha alla människor blir inte tjocka för att de bara sitter inne & käkar chips?
haha skärp dig förfan! det finns folk som gör så mycket, men endå inte är helt smala!?


1: lilla du, jag tror du har glömt bort att du är inne på min blogg och i min blogg har jag MINA åsikter.
för jag tycker att smal = vacker.

2: banta är inte alls fel !? jag mår JÄTTE bra och jag bantar. jag vet inte, vi människor har fått för oss att man måste äta chips o sånt för att må bra. thats wrong !
jag bryr mig inte tjocka ( euw vf skulle jag ) jag bryr mig om mig själv.
ja jag kanske är taskig att jag säger att man är ofräsh om man är tjock men det är ju trots allt sanningen.

3: nej har jag sakt det ? fast fortfarande CHIPS ÄR INTE NYTTIGT.
jaja, det finns ngt som kallas att kämpa & fettsugning.


Suck on that bitches ;*


ps: snart kommer foton upp ifrån helgen.




Kommentarer
Postat av: lovisa

såå jävla taskig du är...

2011-03-07 @ 13:11:40
Postat av: kristina

chips är nyttigt om man rör på sig..

chips = potatis

2011-03-07 @ 14:10:18
URL: http://kkristiinaalma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0